RpgJoy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Jasper & Sterre

za maa 13, 2021 7:17 pm
Deze Rpg gaat over Jasper en Sterre die officieel uit de Rpg VV Muizenhol komen

(Verder weten wij zelf)
Personages
Sterre Gravers
Jasper Muis
Scott Michaels
Ava Langenveld
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

za maa 13, 2021 11:49 pm
Sterre

Ze werd wakker uit een droom , ken je dat van die dromen waaruit je wakker word en dat je het liefst terug naar bed wil en je droom wil afmaken. Het was de zoveelste droom deze week over Jasper het was de zoveelste sexy droom die ze over Jasper had gehad deze week. Met een gezucht state ze haar bed uit en keek op haar mobiel. Het was nog vroeg 8:30  maar ze moest om 10:00 al op school zijn voor haar eerste les. Haar concentratie was al niet zo opperbest , wie had dit gevoel ook al weer bedacht dit gevoel van verliefd zijn en gewoon nergens anders meer aan kunnen denken. Ze besloot even een korte douche te nemen tijden het ontbijt stuurde ze Jasper een berichtje
Goeiemorgen
Zin en tijd voor Koffie?
Ik heb nog ruim een uur voordat mn les begint.
X
Sterre

Ze wist niet eens of hij al wakker was maar als het goed is had hij vandaag les maar ze wist niet wanneer dat begon. Misschien had ze hem net wel wakker gebericht. Ze pakte haar tas met dansspullen in en vulde haar fles met water. Ze besloot gewoon alvast naar het koffietentje te gaan met haar dansspullen het koffietentje zat precies tegenover het conservatorium waar Sterre haar dansopleiding deed. Ze op een krukje bij het raam zitten en staarde een beetje naar buiten. Ze bestudeerde de mensen buiten en stiekem zat ze al te kijken of ze Jasper zou zien. Ze had een kop koffie besteld en ze bestudeerde haar kopje met haar naam erop geschreven.

Scott
Scott had de vroege dienst in de kroeg meestal was er rond deze tijd nog niemand wat echt perfect was dan kon hij wat studeren en wat huiswerk inhalen zonder dat iemand het ook echt werkelijk erg vond. Het belletje van de kroeg rinkelde Scott keek op het was Ava , ze kwam hier wel vaker. Ze was vreemd , gek genoeg kwam ze hier alleen voor koffie en om in haar boek te lezen of haar huiswerk te maken. Scott keek haar met een grote grijns aan hij wist dat hij niet tegen Ava moest praten voordat ze haar koffie ophad die tip had hij eerder al ondervonden. In stilte zette hij voor haar een kop koffie , ze dronk hem zwart geen suiker geen melk gewoon koffie. Hij schoof haar het kopje koffie toe. Ze had plaats genomen op haar vaste plek op het hoekje van de bar.
"Laat me raden je komt hier studeren vanwege uitzicht" met het uitzicht doelde hij overduidelijk op zichzelf hij grijnsde en ging weer even verder met zijn huiswerk
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 12:25 pm
Jasper
Jasper was vroeg wakker. Hij had een droom over Sterre gehad. Het was een aangename droom maar toch was hij zwetend wakker geworden. Hij had de slaap niet meer kunnen vatten en was maar begonnen met gitaar spelen. Jasper was bezig met een liedje toen hij het bekende whatsapp geluid van Sterre hoorde. Met een glimlach op zijn gezicht legde hij zijn gitaar aan de kant en bekeek het appje.
Morning!
Ben net wakker maar koffie gaat er altijd wel in. Ik kleed even aan en dan kom ik jou kant op!
Bewaar maar alvast een plekje!
X Jas

Hij stond op en kleedde zich aan. Na even snel een boterham gegeten te hebben zei hij zijn moeder gedag en liep naar buiten. Jasper maakte rustig de deur van de garage open. Zou hij vandaag met de brommer of met de fiets gaan? Het was prima weer en de stad was niet ver. Hij hield van zijn brommer maar hij vond het nutteloos om voor dat kleine stukje al te zorgen voor luchtvervuiling. Hij deed zijn muts goed en stapte op zijn fiets. In de stad aangekomen zette hij zijn fiets in de stalling en liep naar de bar toe waar ze hadden afgesproken. Aan de bar zag hij Ava zitten. Een meisje dat hij vaag kende maar nooit echt mee gesproken had. En hij zag Scott. Hij rolde even met zijn ogen toen hij iets tegen Ava zei. Jasper besloot om zich er niet mee te bemoeien en keek of hij Sterre zag zitten. Toen hij haar zag vlogen er vlinders door zijn buik heen. Hij liep naar haar toe en deed zijn handen voor haar ogen. “Driemaal raden wie ik ben.” Zei hij met een gekke stem.

Ava
Ava was een vroege vogel. Ze woonde nog thuis en werd altijd wakker gemaakt door haar kleine zusje Lela die op haar bed aan het springen was en heel hard riep: “Avie wakker worden! Ik ben jarig!” Vandaag was Lela vijf jaar geworden. Ava was maar opgestaan. Als Lela iets in haar hoofd had zitten dan bleef ze springen tot Ava uit haar bed kwam. Ava had een ontbijtje voor haar en Lela gemaakt. Haar ouders lagen nog op bed. Om de een of andere reden maakte Lela Ava altijd als eerste wakker. Ava had al een klein onderdeel van het cadeau van Lela gegeven: een zelfgehaakte Schildpad. Lela had een fascinatie voor schildpadden. Na het ontbijt had ze Lela helpen aankleden en hadden ze hun ouders wakker gemaakt. Met zijn drietjes hadden ze nog gezongen voor Lela en na de cadeautjes van haar ouders had Ava haar naar school gebracht met de traktaties; cupcakes met schildpadden erop van rolfoldant. Na Lela naar school gebracht te hebben was ze naar haar vaste bar gegaan en had plaats genomen op haar vaste plek. Ze had haar boek erbij gepakt; The blood of Olympus van Rick Riordan. Het laatste boek uit de Heroes of Olympus serie. En ze kreeg van Scott een kop koffie doorgeschoven. Hij wist dat hij nog niet tegen haar mocht praten voor ze uberhaupt een slok koffie had genomen. Toen ze een slok had genomen begon hij te praten. Ava rolde met haar ogen. “Ik vind dit uitzicht toch mooier.” En ze knikte naar haar boek.
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 6:18 pm
Sterre
Sterre zag Jasper al lopen en er verscheen een gigantische grijns op haar gezicht. Ze voelde 2 handen op haar gezicht en het werd opeens donker. “Driemaal raden wie ik ben.” hoorde ze hem vragen ze kreeg een brede glimlach op haar gezicht. "Je weet dat dit spelletje beter werkt als ik je niet net heb zien binnenkomen" zei ze glimlachend. Zijn vingers lieten een lichte tinteling achter alsof er duizend kleine vlinders waren die op haar gezicht landde. Ze deed zijn handen weg en draaide naar hem toe met een grote glimlach. Ze keek hem even met een grote grijns aan , hij was zo knap en dromerig en het was gewoon alsof de rest van de wereld niet meer bestond. Ze kustte hem vluchtig "Lekker geslapen?" vroeg ze hem. Zou ze hem vertellen dat ze over hem had gedroomd , nee dat was een beetje raar misschien of misschien zou hij het juist grappig vinden. Ze hield hem even extra lang vast hij was warm , wat was dat met vrouwen die altijd koud waren en mannen die meestal warm zijn.

Scott
Scott moest lachen om de bijdehande opmerking van Ava '"Ik vind dit uitzicht toch beter" zei ze. "Het spijt me als ik niet zo dromerig ben als de types in je boeken ik ben bezig met aan mezelf werken" zei Scott met ironie in zijn stem. "Welk boek ben je aan het lezen" vroeg Scott uit interesse. Niet dat hij echt zo een lezer was , vroeger las hij echt heel veel hij had als jongen veel Lord of The Rings gelezen en de hele Harry Potter serie had hij ook uitgelezen. Het laatste Harry Potter boek had hij zelfs in het engels weten te lezen omdat hij in het Nederlands nog niet uit was maar naarmate hij ouder werd werd het moeilijker voor hem om zich op een boek te kunnen concentreren. Hij moest een zin wel 5 keer lezen voordat hij weer verder kon en het werd gewoon vervelend. "Oh Gefeliciteerd met je zusje trouwens je zie gister dat ze vandaag jarig was toch" zei Scott. Hij onthield echt heel veel dingen die de mensen hem vertelden als Barman was hij eigenlijk een halve Psycholoog mensen vertelden hem altijd de gekste dingen en kwamen naar hem toe met de gekste problemen.
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 6:56 pm
Jasper
Hij moest lachen en gaf Sterre een kus op haar hoofd. “Je hebt helemaal gelijk. Ik zou de volgende keer aan Scott vragen of hij de gordijnen dicht wilt doen.” Hij hield haar stevig vast. Als hij naar haar keek voelde hij van alles in zijn lichaam. Ze hadden elkaar hier leren kennen. Het ging niet goed met haar. Hij was de steun die ze nodig had en langzaamaan waren ze naar elkaar gegroeid. Hij kuste haar weer en ging toen zitten. Liefdevol pakte Jasper haar hand. “Ja ik heb heerlijk geslapen. Ik heb heel misschien over jou gedroomd.” Jasper wilde eerlijk naar haar zijn. Hij hoopte alleen niet dat ze het raar zou vinden. “Jij ook?” Hij keek even naar Scott. “Zeg Scott als je klaar bent met flirten, mag ik dan een cappuccino van jou?” Hij bedoelde het als geintje. Jasper kende Scott al jaren. Ze waren jeugdvrienden. “Hoe laat moet je beginnen?” Vroeg hij aan Sterre.

Ava
Ava rolde met haar ogen. “Ik hoop voor je dat je niet van plan bent om een biografie te schrijven, ik vrees dat die niet zo denderend wordt verkocht.” Ze nam een slok van haar koffie en keek hem aan. Ze twijfelde soms of hij oprecht belangstellend was of dat hij aan het flirten was. Rustig zette ze haar kopje weer op het schoteltje. Ze klapte haar boek dicht en keek naar Scott. “Ik ben bezig in Blood of Olympus, laatste boek van The heroes of Olympus serie van Rick Riordan. Ik hoop hem deze week uit te kunnen lezen want dan kan ik van het weekend een recensie op mijn blog plaatsen.” Ava hield een blog bij over boeken. Ze vond het heerlijk om een eigen plek te hebben waar ze continue over boeken kon praten zonder dat ze er mensen mee lastig viel. Ze glimlachte lichtjes. “Dankjewel. Lela is vijf geworden vandaag. Ze kwam mij wakker maken, al springend op mijn bed.” Ze grinnikte. “Ik heb haar mijn zelf gehaakte schildpad gegeven. Ze heeft een fascinatie voor schildpadden. Ze ging ook cakejes trakteren met schildpadden van rolfondant. Gisteren en eergisteren heb ik samen met haar 24 cakejes gebakken.” Ze nam nog een slok van haar koffie. “Als ik klaar ben met school haal ik haar op en gaan we naar de dierentuin. Ik heb geregeld dat ze de reuzenschildpadden mag voeren. Wil je mee? Ik denk dat Lela dat wel leuk zou vinden.” Ava wist niet hoe hij over kinderen dacht. Lela kon irritant zijn maar ze was meestal super lief.
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 7:49 pm
Sterre
Sterre moest lachen toen Jasper zei dat hij in het vervolg Scott zou vragen om de gordijnen dicht te doen. Er gingen een warme gloed over haar lichaam toen Jasper haar hand vastpakte. Sterre bloosde een beetje toen ze hoorde dat Jasper over haar had gedroomd , het was in ieder geval goed om te weten dat Jasper dezelfde gevoelens had voor haar. "Ik heb ook wel lekker geslapen uhm.... ik heb ook over jouw gedroomd" zei ze blozend. "Waar ging jouw droom over" vroeg Sterre nieuwsgierig. Jasper riep Scott naar hun toe en bestelde een cappuccino. Scott was de Cappuccino aan het zetten en kwam naar hun toe met het cappuccinokopje. "Alsof jij hier niet met precies hetzelfde geflirt bezig bent maar vooruit dan omdat je mn vriend bent" hoorde ze Scott zeggen. Scott gaf de cappuccino aan Jasper "Als ik in de weg zit van jullie stiekeme Bromance moet je het me zeggen he Scott" grapte Sterre naar hem toe. "Sterre ik weet dat je het niet realiseert maar je grapjes kunnen me echt heel erg kwetsen" reageerde Scott op een neppe dramatische manier. Hij stak zijn tong uit naar haar en zij stak haar tong terug uit Scott ging terug en nam zijn plek in achter de bar. "Maar vertel over je droom , dan vertel ik je ook over de mijne" zei Sterre tegen Jasper. "Mijn lessen beginnen om 10:00" ze keek op de klok het was 9:30.

Scott
"Ik kom eraan" zei Scott tegen Jasper toen hij een cappuccino bestelde. Hij zette een cappucino op het koffiezetaparaat en pakte een schoteltje en deed er een koekje op. Hij bracht het naar Jasper en had een humoristische woordwisseling met Sterre. Scott richtte zijn aandacht weer tot Ava ze had het erover dat ze haar boek deze week moest uitlezen om er een recensie over te plaatsen op haar blog "Ohja jij was degene met de Literaire blog" zei Scott hij ging niet liegen dat hij een kijkje had genomen want dat had hij nog niet gedaan. "Ohja als kinderen op bed springen en je wakker maken is het schattig maar als ik het doe dan worden er kussens naar me toegegooid" zei hij toen Ava vertelde over Lela die haar deze ochtend haar wakker gemaakt door op haar bed te springen. Ava vertelde dat ze een schildpad had gehaakt omdat Lela geobsedeerd was door schildpadden "Dat is zo schattig" zei Scott. "Ik moet eigenlijk werken maar ik kan wel even kijken of iemand me kan vervangen naar de dierentuin met jouw en je zusje klinkt leuk" zei Scott met een brede glimlach. "Ik bel je anders later van de dag wel even en dan laat ik je weten of het gelukt is om vervanging te regelen" zei hij vastberaden

KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 8:17 pm
Jasper
Jasper keek naar Sterre. Hij vond het heerlijk om haar te horen lachen. Hij nam dankbaar zijn cappuccino aan. Rustig luisterde hij naar de conversatie tussen Sterre en Scott. Hij verslikte zich nog net niet van het lachen toen Sterre iets zei over hun bromance. “Oef das pijnlijk. Je bent net op je plek gezet door mijn vriendin.” Hij keek even naar Ava die zich afzijdig hield. Hij keek naar Sterre. Zijn lessen begonnen pas om half elf. “Uhm nou het was een fijne droom.” Hij begon te blozen. Hoe dol hij ook op Sterre was, dit soort dromen vertelde hij liever niet in het openbaar. “Het ging in elk geval over ons samen. En we hadden het heel fijn.” De rest mocht ze zelf invullen. Hij nam nog een slok van zijn cappuccino. “Ik ben om drie uur klaar. Hoe laat ben jij klaar? Misschien kan ik je dan komen halen en kunnen we wat leuks doen. Jij mag kiezen wat.” Hij had vandaag geen drukke dag. Het was vooral veel extra theorie voordat de tentamens zouden beginnen. Hij had een hekel aan die periode. Hij leerde dan liever thuis dan dat hij naar school moest.

Ava
Ava nam een slok van haar koffie. Ze proestte het uit toen het meisje dat bij Jasper hoorde Scott op zijn plaats zette. “Scott nou hoor je het eens van een ander.” Zei ze en ze kuchte nog even na. Rustig veegde ze haar mond af met haar servetje. Ze haalde een hand door haar haar en keek even naar haar boek. Ze keek op toen Scott wat zei over haar blog. Ze was lichtelijk verbaasd dat hij dat had onthouden dat zij het was. “Ja dat klopt. Boekenkoorts heet het. Om elf uur komt er een booktag online. De Oreobooktag. Oreo’s waren naast koffie ook een verslaving van haar. Al zag je niet dat ze veel at. Ze glimlachte. “Lela is ook dol op Frozen. We hebben binnenkort weer onze Frozen marathon. Schildpadden zijn haar lievelingsdieren al weet ik niet zo goed waarom. Ze zijn niet schattig. Maar ze vindt de zeeschildpadden zo vet vanwege de rug en hoe ze zo relaxt zwemmen en de reuzenschildpadden vindt ze vet omdat ze zo groot zijn en omdat ze het altijd rustig aan doen. Als is Lela alles behalve rustig.” Ze dronk haar koffie uit en knikte. “Ik app je als ik klaar ben met school. Eventueel kunnen we dan Lela samen halen.”
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 8:58 pm
Sterre
Sterre was best trots dat haar grap van alle kanten werd gewaardeerd. Ook door het meisje wat aan het einde van de bar zat Sterre wisselde even een blik met haar uit met een grote glimlach op haar gezicht. Jasper vertelde haar waar de droom over ging maar het was allemaal supervaag maar ze had wel door dat het hem ongemakkelijk maakte. Dat betekende alleen maar dat ze het inderdaad zelf mocht invullen. "Ik ben klaar om half vier maar als je hier op me wacht dan kunnen we inderdaad iets leuks doen samen" zei Sterre. Jasper had gezegd dat ze iets mocht verzinnen maar eigenlijk wou Sterre gewoon op de bank zitten en een film kijken en eten afhalen. Gek genoeg genoot Sterre van de simpelle dingen in het leven afhaalvoedsel en films en Jasper dat is alles wat ze nu op dit moment nodig had. Ze keek opnieuw op de klok het was bijna tijd en ze moest zich ook nog omkleden. "Ik moet gaan maar ik zie je vanmiddag dan" zei ze tegen Jasper en ze zoende hem deze kus duurde wat langer dan de eerste kus , ze pakte haar tas en liep naar de overkant van de straat daar was het conservatorium waar Sterre haar danslessen volgde ze verdween de kleedkamer in en kleedde zich om in haar danskleding. De volgende paar uren gingen maar langzaam voorbij gelukkig was ze bezig met hetgene waar ze van hield dansen.

Scott
Scott zag dat Ava lichtelijk verbaas was over dat hij over haar blog wist. Hij onthield een heleboel dingen van een heleboel mensen , dat maakte hem charmant. Hij merkte dat mensen hem meer mochten als hij kleine feitjes bleef onthouden over hun leven. "De Oreobooktag dat klinkt leuk" zei hij het klonk echt fun Scott probeerde uit de buurt te blijven van koek en chips maar het lukte niet altijd even goed hij vond het gewoon zo lekker allemaal. "Oeh Frozen die heb ik ook gezien met mijn neefje ik kon mij echt heel erg vinden in Kristoff met dat gigantische rendier " Was het raar dat hij als volwassen man een favoriet Frozen personage had , hij vond zelf van niet ach wie hield hij ook voor de gek binnen in Scott zat er een gigantisch kind wat Disney nog echt de bomb vond. "Zit er ook niet zo'n gigantische reuzenschildpad in Finding Nemo die is echt vet " zei hij toen Ava begon over reuzeschildpadden. Ava zei dat ze hem zou appen zodra ze klaar was met school "Helemaal goed ik denk dat vervanging regelen wel lukt " zei hij
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 9:21 pm
Off: we skippen naar dat ze klaar zijn met school!

On:
Jasper
Jasper zei zijn vrienden gedag en stapte weer op de fiets. Hij had zin om zijn middag verder met Sterre te spenderen. Hij was toe aan ff een middagje rust. Jasper sliep in het weekend bij zijn ouders maar doordeweeks was hij te vinden in zijn appartement in de stad. Daar woonde hij samen met drie andere studenten. Hij stopte weer bij de bar. Toen hij binnenkwam zag hij dat iemand anders voor de bar stond. Of Scott had nog les of hij had afgesproken met iemand. Het was Tim die nu voor de bar stond. “Ha Tim, mag ik van jou een latte macchiato karamel?” Tim glimlachte. “Oef dat betekent dat je een lange dag hebt gehad. Als jij voor fancy koffie gaat dan weet ik al wel hoe je dag was.” Jasper grijnsde. Altijd als hij een vermoeiende schooldag had gehad nam hij wat duurdere koffie. “Ga maar alvast zitten, dan kom ik het zo brengen.” Hoorde hij Tim nog zeggen. Jasper knikte en liep naar zijn vaste plek. Een tafeltje bij het raam.
Hey Ster,
Ik ben bij de bar. Kan ik alvast iets voor je bestellen?
X Jas

Niet lang daarna kwam Tim zijn koffie brengen. “Thanks man.” Hij maakte zijn tas open en haalde zijn studieboeken eruit. Het kennistentamen was over een week en hij was druk bezig met leren. Al vond ie het soms moeilijk om zich te kunnen concentreren. Jasper onderstreepte een zin en typte de zin in zijn laptop.

Ava
Na school was Ava naar de basisschool van Lela gefietst. Ze had even app contact gehad met Nando. Het was daar nu 10 uur in de ochtend. Ze hadden afgesproken dat ze nog gingen facetimen vanavond samen met Lela. Dan kon hij toch nog de verjaardag van zijn zusje vieren. Ze had aan haar vader belooft dat zij Lela zou ophalen omdat hij en haar stiefmoeder tot zes uur moesten werken. “Avi!” Hoorde ze een kinderstem roepen. Ze keek op van haar boek en glimlachte. Lela kwam op haar afgerend. Ava tilde haar zusje op en zwierde haar in het rond. “Hey lieverd. Leuke dag gehad?” Lela knikte. De juf kwam aangelopen met de doos waar de traktatie in had gezeten. Ava zette haar zusje weer op de grond en nam de doos aan. “Zullen we maar naar huis gaan? Dan kunnen we daarna naar de dierentuin en gaan we de reuzenschildpadden voeren.” Lela sprong blij op en neer. “Jaa de reuzenschildpadden voeren!” “Nou kom Teigetje dan gaan we.” Toen ze thuis aan kwamen hielp ze Lela met haar jas en schonk wat te drinken voor hun in.
Hey Scott,
Ik ben thuis met Lela. Wij wonen op Rozenlaan 9. Ik zie je zo!
Groetjes Ava

“Met wie loop jij te appen?” Vroeg Lela nieuwsgierig. Ava rolde met haar ogen. “Niet zo nieuwsgierig juffie. Maar als je het echt wilt weten. Ik heb een vriend uitgenodigd voor je feestje. En ik denk dat je hem wel leuk gaat vinden.” “Een vriend? Ja ja.” Ava zuchtte diep en nam een slok van haar koffie. “Drink jij nou maar je limonade uit en geniet van je cakeje. Hebben we goed gemaakt.” En ook Ava nam een hap van haar Frozen oreocake. Er waren nog vier cakejes over. Er zaten 19 kinderen in de klas en een juf. Lela knikte bevestigend. “Dit hebben we zeker goed gemaakt.” En ze hield haar hand omhoog. Ava gaf haar een high five.
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 10:16 pm
Sterre
Haar laatste les was een vrije les Sterre was bezig met haar oefeningen aan de barre toen ze haar mobieltje hoorde trillen ze nam even een pauze en keek op haar mobiel Jasper had haar geappt met de vraag wat ze wilde drinken. Ze dacht even na en bedacht zichzelf dat ze vorige week iets nieuws had geprobeerd wat ze heel lekker vond Scott had Chai voor haar gemaakt. Chai was een soort van Thee met melk en kruiden en Sterre vond het enorm lekker. Ze begon terug te smsen
Kun je kijken of ze nog steeds die Chai hebben?
Anders is een kopje thee ook goed.
X
Sterre

“Mevrouw Gravers“ Sterre keek op het was haar danslerares Madame Smit “Ja Madame“ antwoordde Sterre. “Ik zou graag wat Barre oefeningen van jouw willen evalueren“ zei haar lerares “Maar natuurlijk Madame“ zei Sterre en ze nam weer plaats aan de barre en deed haar standaard oefeningen. Hier en daar werd ze gecorrigeerd door Madame Smit , Madame Smit corrigeerde altijd door met haar stok je voet te verplaatsen. Toen ze klaar was met haar oefeningen keek Sterre naar haar lerares “Niet slecht mevrouw Gravers misschien maakt u zelfs kans op de stageplek “ zei haar lerares “ Dat meen je niet“ zei Sterre zachtjes. Het conservatorium werkte nauw samen met een Modern dansgezelschap in de stad die deden wel vaker optredens en het zou een hele mooie kans zijn voor Sterre. Ze keek op de klok en met een rotvaart pakte ze haar spullen bij elkaar en kleedde zich snel om ze liep bijna dansend de school uit en liep het cafe in en scande voor Jasper hij zat aan een tafeltje bij het raam rustig liep ze naar hem toe en plantte een kus op zijn wang “Hoi“ zei ze met een brede glimlach ze was heel blij om hem weer te zien ze keek naar zijn drankje het was een Latte Machiato Jasper bestelde alleen maar fancy koffie als het een lange dag was geweest “Zware dag?“ vroeg ze


Scott
Scott was even iets eerder naar huis gegaan om nog te douchen en wat nettere kleding aan te trekken hij had een spijkerbroek en een donkerblauw overhemd. Het was ten slotte de verjaardag van dit meisje en hij moest er in ieder geval een beetje netjes uitzien. Hij deed een beetje aftershave op toen hij een Sms'je kreeg van Ava. Gelukkig had hij vervanging weten te regelen Tim en Scott ruilden wel vaker diensten het was bijna vanzelfsprekend dat Tim Scotts dienst had overgenomen. Scott had ook nog tijd gehad om een cadeautje op te halen voor het meisje het was een Frozen knuffel een knuffel van Sven het rendier en een knuffel van Kristoff. Scott kon het niet over zijn hart verkrijgen om alleen maar Sven mee te nemen. Hij nam het ingepakte cadeautje mee checkte of hij alles had en stapte in zijn auto , hij had een best nieuwe auto die hij van zijn ouders had mogen overnemen omdat ze naar Engeland waren verhuisd. Hij tikte het adres is wat hij van Ava had gehad en startte de auto hij was er binnen een kleine twintig minuten en hij stapte uit en drukte op de bel. Aan de andere kant hoorde hij al wat geluid. Ava deed de deur open “Ik kom hier voor Lela ik ben haar date van vandaag“ zei hij voor de grap
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 10:50 pm
Jasper
Jasper had een Chi thee besteld voor Sterre. Hij keek op toen hij een kus op zijn wang kreeg. “Hey!” Hij knikte op haar vraag. “Ja ik heb volgende week een kennistentamen. Deze week krijgen we de laatste theorielessen over de stof die we moeten weten. Het liefst blijft ik gewoon thuis en ga ik leren. Ze hebben al in het studieboek gezet wat we moeten kennen.” Hij nam een slok van zijn koffie en deed zijn studieboek dicht. “Je chi thee komt er denk ik zo aan. Tim had net ff gedoe met wat klanten.” Niet lang daarna werd de chi thee gebracht. Jasper keek naar Sterre. “En hoe was jou dag?” Hij pakte haar hand en kneep er in. “Wil je wat eten? De chocolade frambozem vegantaart is de taart van de dag.” Hij had wel trek gekregen van al het studeren. Jasper probeerde zoveel mogelijk vega te eten en wat vegan tussendoor. De chocolade frambozen vegan taart was lekker. Meestal koos hij die of de red velvet cake, al was die vandaag vervangen voor de oreotaart.

Ava
De bel ging en Ava liep naar de deur. Ze deed hem open en grinnikte lichtjes. “Lela, je date is er!” Riep ze richting de keuken. “Date? Ava ik ben 5, ik doe nog niet aan dates!” En niet lang daarna kwam Lela aangelopen met om haar mond heen een laag chocolade. “Zeg chocomonster jij moet zo even je mond poetsen. Je hebt toch niet stiekem een tweede cakeje genomen?” Lela keek even ondeugend en bewoog van links naar rechts met haar heupen. “Vooruit omdat het je verjaardag is. Al weet je dat papa en mama liever niet hebben dat je zoveel suikers eet want dan word je nog drukker.” “Dan zeggen we toch niks tegen hen erover?” Ava rolde met haar ogen. “Goed dan afgesproken. Zeg eens gedag tegen Scott.” Lela keek naar Scott. Lela was een druk meisje maar bij vreemde was ze wat rustiger. “Hallo.” Zei ze zachtjes. Ava en Lela waren zusjes maar dat zag je niet op het eerste gezicht. Lela had het uiterlijk van hun vader meegekregen. Ava leek meer op haar moeder. “Kom dan kan Scott naar binnen. Misschien wil Scott wel een Frozen oreocupcake.” Lela haar houding veranderde. “Kom maar Scott dan mag je een cakeje. Het is wel het laatste cakeje.” Toen Scott eenmaal binnen was deed Ava de deur dicht. “Wil je wat drinken?” Vroeg ze aan hem. Lela was naar de keuken gelopen maar toen het voor haar te lang duurde kwam ze weer terug. “Kom nouhou! Anders eet ik het cakeje op!”
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

zo maa 14, 2021 11:30 pm
Sterre
“Heb je hulp nodig met studeren“ bood Sterre aan niet dat zij zo een ster erin was maar ze hielp Jasper maar al te graag. Haar chai thee werd voor haar neergezet ze rook de kruidige geur vermengd met de melk en ze nam een slokje. Jasper vroeg haar hoe haar dag was “Nou ik maak misschien kans op een hele belangrijke stageplaats bij een Modern dansgezelschap hier in de stad“ vertelde ze met een grote enthousiaste glimlach. “Dit is echt het allerbeste wat me ooit is overkomen , behalve jij dan“ zei Sterre vol enthousiasme. Hij vroeg of ze wat wilde eten Sterre dacht even na ze had een lunch meegenomen maar ze had het zo druk gehad dat ze geen tijd had gehad om te eten “Ik heb een late lunch gehad“ loog ze “Maar als jij wil moet je vooral nemen“ zei ze met een glimlach. “Als je wil kunnen we vanavond filmavond doen bij mij thuis en avondeten afhalen“ Sterre had echt zin in een avondje bankhangen vooral met Jasper “Als je wil kun je zelfs blijven logeren “ stelde ze voor. Ze hoopte niet dat Jasper het te snel vond het betekende niets hij kon ook gewoon op de bank slapen al had Sterre hem wel het liefst naast haar in bed dan kon ze lekker tegen hem aan liggen Sterre bloosde lichtjes

Scott
Scott moest wel lachen om het zusje van Ava het was hem een dametje wel zeg. Het kleine meisje groette hem hij zakte even door zijn knieen om op haar lengte te komen “Hoi Lela ik heb van Ava gehoord dat je vandaag jarig bent , Gefeliciteerd met je verjaardag“ Hij haalde een pakje achter zijn rug vandaag en gaf het pakje aan de kleine Lela. Lela leek totaal niet op Ava nu leken wel meerdere broers en zussen niet op elkaar dus zocht Scott er niet te veel achter. Van Lela mocht hij verder komen en het laatste cakeje “Wil je hem anders delen“ vroeg hij aan Lela. Ava vroeg aan hem wat hij wou drinken “Een glaasje water is prima“ zei Scott. Blijkbaar duurde de vraag van Ava te lang want Lela kwam uit de keuken en zei dat hij het cakeje moest opeten anders zou zij hem opeten. Hij liep met Lela mee de keuken in en brak het cakeje in tweeen en gaf de andere helft aan Lela. Hij nam een hap van zijn helft “Deze zijn echt lekker“ zei hij toen hij het cakeje ophad
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

ma maa 15, 2021 9:47 am
Jasper
Jasper nam een slok van zijn drinken. “Ik weet niet of je mij kan helpen. Als je iets weet over sociale cohesie en hoe dat in onze maatschappij is vastgesteld mag je mij gerust helpen.” Hij knikte even naar Tim en die kwam al met de vegan chocolade frambozen taart aangelopen. “Alstublieft.” Zei Tim. Jasper glimlachte. “Lekker Tim, dit heb ik wel verdiend.” Hij keek even naar Sterre. Jasper kende haar niet zo denderend goed maar hij wist wel dat als ze druk was geweest met haar studie, dan vergat ze nog wel eens te eten. “Zeker weten?” Vroeg hij voor de zekerheid. Hij begon aan zijn taart en keek even naar buiten. Toen Sterre begon over een eventuele stageplek glimlachte hij breed. “Dat zou echt fantastisch zijn. Je hebt mij daar wel vaker over verteld. Ik weet zeker dat het je gaat lukken.” Hij boog over tafel en gaf haar een kus. Hij dacht na. Vanavond had hij niks. Hij was wel toe aan een avondje voor twee. “Dat klinkt als een goed plan.” En hij pakte haar hand vast en kneep er liefdevol in. “Welke film wilde we nou pas geleden kijken maar omdat we zo moe waren vielen we in slaap?”

Ava
Lela keek met grote ogen naar het pakje. “Voor mij?” Ava knikte. “Pak maar uit.” Lela ging bij de tafel zitten en maakte het open. Een grote stralende glimlach verscheen over haar gezicht toen ze zag wat het was. “Wauw, die passen bij mijn Elsa, Anna en Olaf knuffels. Dankjewel Scott!” En ze stond op en knuffelde Scott stevig. Ava keek even twijfelend naar de helft van het cakeje. Het was lief bedoelt van Scott maar Lela had al in totaal drie cakejes op. Lela wilde de helft van het cakeje al pakken. “No, comiste lo suficiente.” En ze keek Lela even streng aan. Ava had aangegeven dat ze genoeg gesnoept had. Lela keek haar smekend aan. “Pero es mi cumpleaños!” Ava zuchtte diep. Lela had gelijk dat het haar verjaardag was maar ze had ook geen zin in gedoe met hun ouders. “Sabes como se sienten mamá y papá al respecto.” Zei ze toen. Ze moest Lela duidelijk maken dat hun ouders er niet op zaten te wachten dat Lela een hyperactief kind zou worden op haar verjaardag. “Aaw por favor?” En Lela keek haar met bambi ogen aan. Lela wist heel goed dat Ava hier niet tegen kon. “Prima, maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. Als papa en mama er naar vragen ben je gewoon eerlijk en zeg je dat jij er zelf om hebt lopen zeuren en dat ze mij niet op mijn kop hoeven geven.” Lela knikte. “Belooft. Je bent de liefste zus!” En Lela knuffelde Ava stevig en begon daarna aan haar cake. Meestal sprak Ava Spaans tegen Lela als ze haar iets wilde bijbrengen of wilde waarschuwen. Als hun vader dat deed kwam het krachtiger over dan in het Nederlands. Maar misschien kwam dat vanwege het Spaanse accent wat hun vader had als hij Nederlands sprak. Ava keek naar Scott en liep naar het aanrecht. Ze pakte een glas en vulde dat met water. Ze liep naar Scott en gaf het glas aan hem. “Dankjewel! Lela en ik hebben die samen gemaakt.” Lela knikte. “De schildpadden cakejes waren voor de meesters en juffies. We wilde niet dat ze misselijk zouden worden van de oreocakejes.” Zei Lela al snoepend.
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

ma maa 15, 2021 1:14 pm
Sterre

Jasper legde uit waar hij voor moest studeren het was iets waar Sterre niets van af wist. “Ok, ik weet daar niks over maar ik kan je wel leren hoe je een pasIk-de-deux doet” zei Sterre “En ik kan je overhoren enzo” zei Sterre. De taart kwam en Jasper vroeg of ze zeker wist of ze geen stukje wou Sterre knikte in haar klad zag zij zichzelf als een van de dikste de wat vollere. Iedereen was zo graat mager het was bijna of iedereen nauwelijks at. Nu hield Sterre echt van lekker eten maar misschien moest ze wat vaker dingen laten staan zoals deze taart bijvoorbeeld. Jasper was heel enthousiast over het feit dat Sterre kan maakte op de stageplek wat haar alleen maar nog blijer maakte “Ik weet het niet ik moet zo op tegen een heleboel goeie dansers die het allemaal ook heel erg graag willen” zei Sterre met een twijfel in haar stem. Het betekende heel erg veel voor haar dat Jasper in haar geloofde ze glimlachte toen hij haar hand pakte. Jasper vroeg wat de film ook alweer was ze wouden kijken maar in slaap waren gevallen “Volgens mij was dat The Notebook” zei Sterre. Ze dronk haar Chai thee verder leeg en keek naar Jasper die zijn taart aan het eten was.


Scott
Scott keek lachend naar Lela die hem knuffelde. Er volgde een heel Spaans gesprek tussen Lela en Ava , Scott had op de middelbare school een beetje spaans gehad dus in grote lijnen wist hij wel waar dit gesprek over ging. Het ging om dat halve cakeje Lela wou hem heel graag nog opeten maar de ouders van Lela wouden liever niet dat ze zoveel suiker at. Toen het Spaanse gesprek was afgelopen voegde hij toe tegen Ava “Es solo un dia” het is maar een dag. Zijn uitspraak was een beetje hakkelig maar alsnog kwam het er goed uit. Hij zag dat Ava en Lela een beetje geshockeerd waren dat hij Spaans sprak “Ik zit vol verrassingen“ was het enige wat hij uit kon brengen toen ze naar hem keken. “Ik snap wat je bedoelt deze cakejes zijn wel heel erg zoet” zei Scott toen hij klaar was met zijn helft. Hij kreeg een glas wat van Ava en nam een slok.
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

ma maa 15, 2021 4:18 pm
Jasper
Hij grinnikte. “Je weet dat ik niet de meest talentvolle danser ben.” Hij nam nog een hap van zijn taart. “Maar overhoren mag altijd. Misschien van het weekend even kijken.” Hij dronk van zijn koffie en keek even naar buiten. Het was stralend weer. Er waren veel mensen op straat. Jasper vond het leuk om mensen te bekijken. Hij keek na een tijdje weer naar Sterre. “Okee als je het zeker weet. Ik wil vanavond wel heel graag voor je koken. Ik was van plan om mijn hete kip te maken met aardappelschijfjes.” Jasper vond het leuk om te koken en dan vooral voor Sterre. Jasper verslikte zich bijna in zijn koffie toen Sterre zei dat ze The Notebook wilde kijken. “Owja het rad had onze film beslist he.” Als ze filmavondjes hielden deden dat altijd via een rad. Ieder mocht films uitzoeken en die zette ze dan in het rad. Als die film werd gekozen moesten ze die kijken. Ook om de geliefde genres van de ander uit te proberen. “The Notebook stond niet hoog aan mijn lijstje maar als jij hem graag wilt kijken dan doe ik dat met liefde.”

Ava
Ze keek verbaasd naar Scott. Ze had niet verwacht dat Scott Spaans kon, laat staan begrijpen. “Hablas Español?” Ze vroeg of hij Spaans kon praten. Ze keek naar Lela maar die haalde haar schouders op. “Ik heb mijn cakeje op. Mag ik aan Scott mijn prinsessenkasteel van Playmobile laten zien?” Lela had van hun ouders een prinsessen kasteel van Playmobile gekregen. Naast de gehaakte schildpad die ze van Ava had gekregen was dit haar tweede grote trots. Ava wist dat er elk moment een pakketje kon komen. Nando had Frozen Lego uit New York laten komen. “Ja dat is goed.” Zei Ava. “Kom je mee Scott?” En Lela greep Scott bij de hand. De bel ging. Daar zal je het pakketje hebben. Ava keek naar Scott. “Leidt haar even af alsjeblieft.” Zei ze geluidloos. Ava stond op toen Lela bij het prinsessen kasteel was. Ava liep naar de deur en maakte hem open. “Een pakketje voor Lela Flores.” Ava knikte. “Dankjewel.” En ze zette haar handtekening. Daarna liep ze naar binnen. “Kijk eens Lela wat er voor je is binnen gekomen?” Lela keek op en gritste het pakketje uit de handen van Ava. Ze pakte het uit en haar ogen straalde. “Wauw Frozen Lego! En ooh de Lego Friends schildpadden reddingsactie.” Lela keek om zich heen. “Van wie komt dit?” En ze keek Ava vragend aan. “Van wie denk je?” Lela dacht na. “Zit er een kaartje bij?” Lela knikte en gaf het kaartje aan Ava zodat Ava het kon voorlezen. “Lieve Lela, feliz cumpleaños! Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn maar ik beloof je dat, als ik langs kom in de herfstvakantie, dat we dan leuke dingen gaan doen. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en tot vanavond. Tu amado hermano Nando.” Lela keek even verbaasd. “Vanavond? Maar hij is toch in New York?” Ava knikte. “Dat klopt. Maar ik heb met papa en mama afgesproken dat je wat langer op mag blijven zodat je met hem kan videobellen.” Lela begon te stralen. Ava wist dat ze Nando net zo hard miste als zij. Ava keek naar Scott. “Hoe ben jij hier heen gekomen? Ik wilde vanwege het mooie weer met elektrische bakfiets naar de dierentuin.”
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

ma maa 15, 2021 7:54 pm
Sterre

“Nee maar ik ben wel een hele goeie lerares” zei Sterre toen Jasper zei dat hij niet zo een goeie danser was.  “Ik kom je graag overhoren” zei Sterre met een glimlach. Hij had het erover dat hij vanavond zijn hete kip met aardappelschijfjes wou maken. Daar zei Sterre geen nee tegen Jasper kon belachelijk goed koken misschien dat ze meer van de kip zou eten dan van de aardappelschijfjes als het niet te veel op zou vallen. De koolhydraten die in aardappelen zaten werden door je lichaam omgezet in suikers dat was algemene kennis die Sterre laatst had opgezocht. Sterre moest lachen toen Jasper zich verslikte in zijn koffie “Het hoeft niet we kunnen ook iets kijken wat we allebei leuk vinden en dan The Notebook voor later bewaren” zei Sterre met een glimlach. Ze snapte ook wel dat Jasper daar nu op dit moment geen zin in had.  “Ik kan me ook herrineren dat je nog een keer The Matrix wou kijken wil je dat doen” zei ze tegen hem.

Scott

Met  verbazing keek Ava naar Scott ze vroeg hem of hij spaans sprak "Un poco " antwoorde hij , hij sprak een beetje spaans.  "Ik volgde het als vak op de middelbare school geloof het of niet maar ik had toendertijd een echte talenknobbel". De bel ging en Ava gebaarde dat hij Lela even moest afleiden hij werd meegenomen door Lela en ze liet hem het prinsessenkasteel van playmobil zien "Wil je zelf ook een prinses worden als je oud bent" vroeg hij aan Lela en Lela knikte. "Dit mag je aan niemand doorvertellen maar in het geheim ben ik stiekem een prins" plaagde hij het meisje. In no time was Lela weer afgeleid want er was zojuist een pakketje voor het meisje binnen gekomen in het pakketje zat Frozen lego en een lego Friends Schildpadden reddingsactie. Het meisje vroeg van wie het was het cadeautje was van iemand in New york. Aan het kaartje wat erbij zat gokte Scott dat het familie was een broer ofzo. Scott werd even wakker gemaakt uit zijn gedachte door de vraag hoe hij hier gekomen was. "Ik ben hier met de auto" zei hij en hij wees naar de auto die voor de deur stond
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

ma maa 15, 2021 9:35 pm
Jasper
“Okee als jij mij overhoort dan beloof ik je dat je mij dansen mag aanleren. Al heb ik soms twee linker benen.” Jasper dronk zijn koffie uit en at verder aan zijn taart. Hij glimlachte toen Sterre zei dat ze geen nee zou zeggen tegen zijn hete kip. “Dan moeten we zo nog even boodschappen doen. Ik weet uit mijn hoofd wat we nodig hebben.” Hij at zijn taart op en deed zijn schoolboeken in zijn tas. Als Sterre dan zover was dan konden ze sneller weg. Hij schudde zijn hoofd. “Nee ik houd mij aan mijn afspraak. Het rad heeft beslist. Misschien draaien we daarna wel een film die meer bij mij past. Ik ga wel lekker tegen je aan liggen en popcorn eten. Of wat anders eten.” Jasper had haast altijd honger. Hij wist niet wat het was maar hij kon altijd eten. Hij keek even naar Sterre. “En ik gun jou je zwijmelavond bij Ryan Gosling.” Hij lachte. Jasper vond de vrouwelijke actrice wel knap maar hij vond het gewoon fijn om film te kijken met Sterre. Zeker na een zware schooldag.

Ava
Ava glimlachte. “Naja een beetje is toch meer dan niks.” Ze keek naar Lela. “Nee ik wil geen prinses worden. Het lijkt mij wel leuk maar het liefst wil ik een schildpadden opvang oprichten. En dan doe ik prinses erbij.” Zei Lela en ze keek heel serieus naar Scott. Ava moest grinniken. Lela was een meisje dat goed wist wat ze wil en dat liet ze merken ook. Lela keek met grote ogen naar Scott. “Dus jij bent een prinses?” Ava zuchtte diep. “Scott, pas op met wat je zegt straks gelooft ze je daadwerkelijk.” Ze keek even naar alles wat Lela gekregen had. Ze was goed verwend. “Nando is mijn tweelingbroer. Hij studeert in New York. Nando wilde graag meer zien dan alleen Nederland en besloot om auditie te doen voor de kunstacademie in New York. We waren wel verrast dat hij ook werd aangenomen. Hij doet zijn best om in de vakanties thuis te komen.” Ava keek even op haar mobiel. “Zeg jarige job, zullen we zo maar eens naar de dierentuin? Er wachten reuzenschildpadden op je.”
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

ma maa 15, 2021 11:05 pm
""p?0

Sterre
Jasper stelde voor dat als ze hem overhoorde dat ze hem dan dansen mocht leren "Deal oeh....misschien kunnen we een stijldansles uitproberen" zei Sterre uit enthousiasme. Uit het gezicht van Jasper kon ze aflezen dat hij het er niet mee eens was "Rustig maar ik zou je dat nooit aandoen" zei ze om hem gerust te stellen. Sterre dronk haar Chai thee verder. "Dankjewel dat ik bij Ryan Gossling weg mag zwijmellen maar om eerlijk te zijn ik vind jouw 10x knapper" zei ze en ze gaf Jasper een kus over de tafel. Het was echt heel cheesy maar ze meende het wel. Sterre had haar Chai thee opgedronken en zocht haar spullen bij elkaar "Zullen we gaan , je bent op de fiets toch" vroeg ze. Sterre en Jasper betaalden hun drankjes en liepen samen naar buiten. Ze deed haar fiets van het slot en Jasper deed zijn fiets ook van het slot de supermarkt daar kwamen ze langs onderweg naar haar appartement Sterre en Jasper stapten op de fiets naar de supermarkt het was een Jumbo ze zetten hun fietsen in de rekken en op slot. Voordat ze de supermarkt in gingen pakte Sterre de handen van Jasper vast en gaf ze hem een kus. Ze kon echt geen genoeg krijgen van hem gek genoeg. Eenmaal in de supermarkt "Wat hebben we nodig voor het avondeten , ohja en wat wil je voor snacks voor bij de film" vroeg ze.

Scott
"Een schildpaddenopvang gerund door een prinses dat zou de eerste zijn" antwoordde hij toen Lela antwoord gaf op zijn vraag. "Wie zegt er dat ik lieg misschien ben ik wel daadwerkelijk een prins mijn witte paar staat alleen in de garage " zei hij grappend. "Oh ik dacht al zoiets te verstaan" zei Scott "Wat goed dat hij in New York is aangenomen het moet vast echt te gek zijn om daar te studeren" zei hij enthousiast. Toen ze de opmerking maakte dat ze een moesten gaan kwam Scott op een idee "Anders ga ik met Lela in de bakfiets naar de dierentuin en dan kan jij op jouw fiets dan ben ik vandaag de koningklijke koetsier" zei hij glimlachend en hij maakte een grappige buiging. Ze pakten de fietsen van achter en Lela ging in de bakfiets zitten en met zijn allen fietsten ze naar de dierentuin gelukkig was het mooi weer en was het niet zo lang fietsen het was maar een halfuurtje
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

di maa 16, 2021 10:20 pm
Jasper
Ze kwamen aan bij de supermarkt. Hij haalde zijn telefoon uit zijn zak. Daarin had hij zijn lijstje opgeschreven. “Allereerst hebben we twee uien en twee rode paprika’s nodig. Aardappelschijfjes, sojasaus en natuurlijk kipfilet stukjes.” Hij hield Sterre haar hand stevig vast. Hij vond het heerlijk om haar te voelen. Hij gaf haar een kus en pakte een mandje. “En we hebben natuurlijk snacks voor vanavond nodig. Ik heb morgen vrij. Jij ook? Want als jij ook vrij hebt dan kunnen we misschien een filmmarathon houden.” Hij hield van filmmarathons. Als hij vrij had kon hij wel drie films achter elkaar kijken. “Al moeten we Wandavision ook nog verder kijken. Maar gelukkig hebben we alle tijd.” Jasper liep naar de uien en deed een netje met twee uitjes in het mandje. “Goed laten we op zoek gaan naar mooie paprika’s. Ik hoop dat ze mooie grote rode paprika’s hebben. Anders moeten we nog even naar de Turkse groenteman. Die heeft altijd mooie paprika’s.”

Ava
Ze zat op de fiets. Lela zat in de bakfiets die Scott aan het besturen was. Het was niet ver fietsen naar de dierentuin, ongeveer een halfuurtje. Ava keek even naar Lela. “Maar Nando is ook een prins en Ava een prinses. Nando noemt mij wel eens zijn koningin.” En Lela giechelde. Ava vond het heerlijk om Lela zo te zien. Lela was een tijdje verdrietig geweest toen Nando in de zomervakantie naar New York vertrok. Het was fijn om te zien dat ze een beetje een grote broer of vriend zag in Scott. Ava miste Nando ook. Ze deelde altijd alles met hem. Sinds hij in New York woonde ging dat delen soms een beetje lastig. Na een tijdje fietsen kwamen ze aan bij de dierentuin. Ze zette haar fiets in het rek. “Ik stel voor dat we de fietsen aan elkaar vastmaken. Lela als Scott stil staat mag je pas uit de bakfiets.” Lela knikte.
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

di maa 16, 2021 11:11 pm

Sterre
Jasper had het erover dat hij morgen vrij had "Ik heb morgen ook vrij" zei ze lachend dat werd heerlijk uitslapen en naast elkaar wakker worden. Samen liepen ze naar de Groenteafdeling voor de paprika's ze zag 2 goeie paprika's verpakt in plastic. "Deze zijn ok toch" ze liet ze aan Jasper zien en hij knikte en ze deed de paprika's in het mandje. "Oh we moeten ook voor drinken kijken en misschien kunnen we iets leuks voor ontbijt doen croisantjes ofzo" zei Sterre. Sterre had express weinig eten in huis omdat wat je in huis haalt dat eet je uiteindelijk op hoe minder je had hoe beter. Ze had wel standaard dingen zoals Jam , pindakaas , chocopasta enzo en brood en crackers en beleg maar verder niks bijzonders. Jasper had het erover dat ze Wandavission nog verder moesten kijken "Oh kunnen we dat eerst doen het was zo spannend vorige keer" smeekte ze. Het 3de ding op het lijstje was aardappelschijfjes meestal lagen die ergens in de koeling "Zal ik anders kijken voor Snacks en drinken" Jasper en Sterre hadden ongeveer wel de zelfde smaken als het ging om snacks en drinken. Jasper knikte en Sterre ging bij de snacks kijken. Met vertwijfeling keek ze naar alles dit was nou niet bepaald gezond ofzo maar vanavond boeide het haar even niet. Ze pakte zure matten, gummibeertjes, 2 zakken popcorn zoet en zout een reep milka chocola en kaasflips. Daarna ging ze door naar het drinken Jaspers favoriet was Fanta Lemon en Sterre's favoriet was Dr.pepper ze pakte grote flessen van beide. Sterre liep richting de kassa en zag dat Jasper toevallig ook klaar was ze hadden een vast dingetje waar Jasper het normale eten betaalde en Sterre alle snacks enzo zo bleef het eerlijk in haar opzicht. Samen sloten ze aan bij de kassa Sterre was eerst kort hield Jasper haar even vast bij haar middel ze keek hem aan en glimlachtte toen ze aan de beurt was rekende ze af.

Scott
Lela was aan het vertellen hoe haar zus een prinses was en haar broer ook "Zozo een hele koningklijke familie hoor ik het verbaast me dat ik nog op bezoek mag komen" zei Scott met een glimlach tegen het meisje. Toen ze bij de dierentuin waren aangekomen waarschuwde Ava Lela dat ze pas mocht uitstappen toen Scott tot stilstand was gekomen. Scott kwam voor de fietsenrekken tot stilstand en hielp Lela uit de bak. "Koningin Lela we zijn aangekomen op de eindbestemming" zei hij toen hij het meisje uit de bakfiets tilde. Ava zei dat het een goed idee was om de fietsen aan elkaar vast te maken Scott knikte en verplaatste de bakfiets naast de fiets van Ava zodat zij op haar beurt weer met het kettingslot allebei de fietsen aan elkaar vast kon doen. Toen ze klaar waren gingen ze naar de kassa van de dierentuin. Ava hoefde alleen maar te zeggen dat ze hier kwamen om de schildpadden te voeren en ze mochten doorlopen. Ze liepen naar de schildpadden toe en Lela liep in het midden met een hand hield ze Scott vast en met de anderre Ava en ze deden een spelletje waarbij Ava en Scott Lela schomelden.
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

vr maa 19, 2021 3:31 pm
Jasper
Toen ze alles hadden gingen ze in de rij staan. Voordat Sterre aan de beurt was hield Jasper haar even kort vast bij haar middel. De glimlach die ze had betoverde hem helemaal. Hij was aan de beurt en rekende rustig zijn boodschappen af. Buiten gaf hij Sterre een kus. “Zullen we naar je huis fietsen en daar de boodschappen achterlaten? Als je het leuk vindt kunnen we wel een ijsje halen of even wandelen in het park? Het is mooi weer.” Met mooi weer was Jasper graag buiten. Hij vond het dan zonde om binnen te zitten. Misschien wilde Sterre wel nu al beginnen met hun film marathon. Hij deed zijn muts goed en liep alvast naar zijn fiets. Een paar boodschappen deed hij in zijn rugtas zodat de plastictas minder zwaar was. “We kunnen ook eerst Wandavision kijken? We waren bij aflevering 6 als ik het mij goed herinner. Binnenkort komt Falcon and the Winter Solder ook uit.”

Ava
Lela hield zowel haar hand vast als die van Scott. Ze schommelde heen en weer. “Als we nog tijd over hebben kunnen we dan nog naar de andere dieren kijken?” Vroeg Lela toen ze bij het schildpadden verblijf aan kwamen. Ava dacht na. “Dat kan wel. Ik weet alleen niet hoe laat papa klaar is met het feestmaal dat hij voor jou gaat maken.” Lela wilde paella en churros met chocoladesaus als toetje. “Ik stel voor dat als we de schildpadden hebben gevoerd dat we dan even papa bellen.” Zei Ava. Lela dacht na en knikte toen. “Scott eet je dan mee? Papa maakt paella met kip in plaats van vis en als toetje zelfgemaakte churros met chocolade saus.” Lela keek Scott smekend aan. Ava keek naar Scott. “Ik weet niet of papa genoeg heeft gemaakt.” Lela bolde haar wangen even. “Aafie je weet toch dat papa altijd voor een heel weeshuis kookt en dat vriendinnetjes van mij ook altijd mogen mee eten?” Ava rolde met haar ogen. “Okee daar heb je gelijk in. Maar alleen als Scott het leuk vindt.”
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

vr maa 19, 2021 10:34 pm

Sterre
Ze waren naar buiten gelopen en stonden bij de fietsen ze hoorde Jaspers voorstel en knikte. "I like the way you think" zei Sterre toen Jasper dat voorstelde immers was het inderdaad mooi weer en was het zonde om al deze zon te verspillen door binnen te zitten. "Wandavission kunnen we wel voor later bewaren we hebben toch de hele avond en morgenochtend " zei Sterre , Jasper voegde iets toe over Falcon and the Winter Soldier. Sterre knikte "Die moeten we ook samen kijken" zei ze vol enthousiasme.. Alles wat ze had gehaald pastte gewoon in haar rugtas. Ze deed haar rugtas op haar rug en liep naar haar fiets. Ze stapten allebei op de fiets en fietste naar haar appartement toe. Het was bijna even ver fietsen naar haar appartement als dat het van school naar de supermarkt was het was een goed middelpunt.
Eenmaal aangekomen zetten ze de fietsen op slot en deed ze de voordeur open. Haar appartement was een kleine bovenwoning. Het bestond uit 2 gedeeltes je had eerst de gang met de ingang naar de badkamer en het toilet en dan had je de woonkamer en de keuken die waren samen in een ruimte en tussen de woonkamer en de slaapkamer had je 2 schuifdeuren die open en dicht konden met een prachtig glas in lood. Eenmaal boven zei Sterre "Let niet op de rommel" maar stiekem was het hier vrij opgeruimd. Ze liep door naar de keuken en begon haar tas uit te pakken.

Scott
Ava zei dat als ze tijd hadden dat ze ook bij de anderre dieren een kijkje konden nemen "Ava wat is jouw favoriete dier eigenlijk" vroeg Scott aan haar uit nieuwsgierigheid. "Een feestmaal dat klinkt speciaal" zei Scott. De manier waarop deze familie met elkaar omging en de dingen die ze deden deden Scott een beetje terugverlangen naar zijn familie. Voordat zijn ouders terug naar Engeland gingen hadden ze constant familie etentjes met zijn oom enzo. Niet dat zijn oom hem niet vaker had uitgenodigd sindsdien maar het voelde gewoon niet hetzelfde zonder zijn ouders erbij. Scott knikte bij het voorstel van Ava. Lela vroeg aan hem of hij vanavond mee at hij glimlachte breed "Alleen maar als de prinses het toelaat" zei Scott lachend. "Het is even geleden dat iemand me heeft uitgenodigt om bij hun te eten maar het klinkt leuk" zei Scott als reactie op wat Ava zei. Ze kwamen aan bij het schildpaddenverblijf en werden naar binnen gelaten door een dierentuinmedewerker. En daar waren ze 2 enorm grote reuzeschildpadden Scott glimlachtte breed en keek naar Lela


KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

za maa 20, 2021 5:21 pm
Jasper
Jasper liep het appartement van Sterre binnen. Hij keek om zich heen en voelde zich meteen thuis. Jasper hield van het appartement van Sterre. Het voelde als een derde thuis. Hij deed even zijn muts af en krapte op zijn hoofd. Daarna deed hij zijn muts weer op. “Zo rommelig vind ik het niet. Mijn appartement is een stukje rommeliger.” Hij liep naar het kleine keukentje en pakte de boodschappen uit. Hij keek even naar de Milka reep. Hij was dol op Milka chocolade. Hij glimlachte naar Sterre. “Ik doe de groentes nog even in de koelkast. Dan weten we zeker dat ze niet lopen te verpieteren door de warmte.” Hij deed zijn jas uit en hing het aan de kapstok. “Zullen we naar het park en dan een ijsje halen? Of wil je wat anders eten?”

Ava
Ava dacht na. Wat was haar lievelingsdier? “Pfoe goeie vraag. Ik vind de rode panda altijd wel schattig of de zeekoeien die ze hier hebben. Maar ik denk dat mijn favoriete dier een gorilla is. Het lijkt mij tof om ooit een keer naar Afrika te gaan en dan een opvang voor gorilla’s daar te bezoeken. Ava deed haar vlecht even goed en keek naar Lela. “Jaa ik wil heel dat je mee komt eten. Papa maakt de lekkerste paella en de meest lekkere churros ooit.” Ava glimlachte. “Papa en mama zijn sowieso hoe meer mensen, hoe meer vreugd.” Ze zuchtte diep. Het zou Scott misschien dan wel extra opvallen dat zij niks van haar vader of stiefmoeder had. Behalve de wat getinte huidskleur van haar vader. Ze vond het moeilijk om over haar echte moeder te praten. Voor even zag ze weer flitsen van toen ze haar moeder vond. “Aafie is er iets?” En Lela keek haar bezorgt aan. Blijkbaar was Ava een tijdje stil geweest. “Huh wat nee hoor. Kom dan gaan we de schildpadden voeren.” Toen ze binnen waren mochten ze gelijk met een medewerker mee lopen. Ze moesten eerst een overal over hun eigen kleren aan doen en daarna stonden ze oog in oog met de schildpadden. Lela pakte de hand van Ava even vast. “Toe maar, help de dierenverzorger maar.” Lela liep met kleine stappen naar de dierenverzorger toe. Na een tijdje wennen verscheen er een grote glimlach op haar gezicht. Ava maakte foto’s tijdens het voeren en Lela mocht even de schildpadden aaien.
Paige H.
Paige H.
Admin
Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 12-03-21
Leeftijd : 31
https://rpgjoy.actieforum.com

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

za maa 20, 2021 8:14 pm

Sterre

Jasper zei dat het bij hem wat rommeliger was "Opzich kan ik dat wel begrijpen 3 mannen in een huis in combinatie met studentenleven en uitgaan en studies opgegeven moment moet je prioriteiten stellen" zei Sterre. Ze keek even naar hem en glimlachte. Ze had zo een geluk met hem gehad dat ze het bijna niet kon geloven. Hij vroeg haar of ze een ijsje zouden halen in het park Sterre glimlachte even flauwtjes met alle calorieen die ze net in de supermarkt had gekocht en het avondeten kon ze zich echt niet permiteren om ook nog ijs te eten , of ze moest morgen als Jasper naar huis was langs de sportschool of een paar kilometer hardlopen. Ze keek Jasper aan en glimlachte "Een ijsje klinkt goed" zei ze. "Ik heb nog wat ijskoffies in de koelkast die kunnen we ook meenemen als je wilt" zei Sterre met een glimlach en ze deed de ijskoffies uit de koelkast in een stoffen tas.
Ze wachtte tot dat Jasper ook de groente had ingeladen "Ben je klaar om te gaan" vroeg ze en ze gaf hem een kus. Samen liepen ze richting het park wat maar 5 minuten lopen was vanaf Sterre's appartement. Een heleboel mensen hadden hetzelfde idee want het park was aardig vol met mensen het was gezellig het was duidelijk weer een beetje lente aan het worden met het zonnetje en de temperatuur. Jasper en Sterre liepen hand in hand door het park in het midden van het park was een klein vijvertje waar eendjes aan het zwemmen waren.

Scott
Scott luisterde toen Ava het had over haar favoriete dier. "Zoals Jane Goodall bedoel je" Jane Goodall was een wereldberoemd antropoloog die jaren in Afrika had doorgebracht om Gorilla's en anderre apen te bestuderen. De eerste jaren had ze haar echtgenoot bij zich die fotograaf was en een paar te gekke foto's heeft genomen. "Ik heb wel een paar boeken fotoboeken van haar echtgenoot met foto's van Jane en de aapjes" als kind had hij daar een werkstuk over geschreven zelfs. Lela voegde nadrukkelijk toe dat ze er op stond dat hij zou blijven eten. Ava was heel even afwezig ze was een beetje in het niets aan het staren verloren in haar gedachtes toen Lela haar eruit wakkermaakte. Scott stond naast Ava toen Lela de schildpadden aan het voeren was. Ava was enthousiast foto's aan het maken en Scott genoot van hoe blij ze was om zoiets simpels als haar kleine zusje die schildpadden voert. "Door dit hele gedoe begin ik bijna mijn familie te missen" zei hij
KirstRead
KirstRead
Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 13-03-21
Leeftijd : 29

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

za maa 20, 2021 10:13 pm
Jasper
Ze waren in het park aangekomen. Het was vrij druk in het park, veel mensen hadden hetzelfde idee. Hij zag een paar spelende kinderen. Een glimlach kwam op zijn gezicht. Hij was dol op kinderen. Zijn zus Emily, maar hij noemde haar Emmy, had een dochtertje Julia van twee. Hij was dol op zijn nichtje. “Owja voor ik het vergeet. Emmy moet van het weekend naar Berlijn voor haar werk. Haar vriend Evan, moet ook werken, Julia logeert bij mijn ouders. Mijn ouders hadden gevraagd of wij het leuk vinden om zaterdag met haar een dagje uit te gaan. Mijn ouders zijn dan samen een dagje weg. Als je het niet leuk vindt dan moet je het eerlijk zeggen hoor. Dan regelen mijn ouders wat anders.” Emily was kledingontwerper. Ze moest van het weekend naar Berlijn voor een modeshow met kleren die zij had ontworpen. Haar man Evan was een reisverslaggever en was deze maand in India. “Aankomende maand hebben Emmy en Evan beide vakantie. Misschien kunnen we dan nog iets leuks doen met zijn allen.” Ze kwamen aan bij de ijscokar. “Wat voor ijsje wil je hebben?”

Ava
“Ja beetje zoals zij. Al heb ik niet de intentie om net als zij dat werk te doen. Ik heb andere ambities. Maar het lijkt mij wel heel dankbaar om daar een paar weken te mogen helpen.” Ava keek even naar Scott. Ze keek even naar Lela. Ze waren een gelukkig gezin al was dat niet altijd het geval geweest. De zelfmoord van haar moeder was niet iets waar ze openlijk over praatte. Lela kwam naar haar toegelopen met de dierenverzorger. “Ik heb nog een diploma voor je Lela. En een schildpadden knuffel. Het diploma en de knuffel mag je ophalen aan het einde van de dag bij het souvenirwinkeltje.” Lela kreeg een glimlach van oor tot oor. Na dat ze uit het schildpaddenverblijf kwamen scheen de zon in hun gezicht. Ze deed haar zonnebril op. “Zullen we een ijsje halen en mag ik dan even spelen in de speeltuin?” Ava keek op haar horloge. “Dat is goed en dan kunnen we straks wel even naar andere dieren.” Na een ijsje gehaald te hebben gingen ze op een bankje zitten. Lela had snel haar ijsje op en ging in de speeltuin spelen. Ava at rustig van haar ijsje. Ze keek even afwezig naar Lela. Ava was vijf toen ze haar moeder verloor, net zo oud als Lela nog. Ze hoopte dat Lela nog lang dat lieve vrolijke meisje kon blijven.
Gesponsorde inhoud

Jasper & Sterre Empty Re: Jasper & Sterre

Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum